Weer in ' t gareel.

Toch altijd weer een beetje jammer als de vakantie voorbij is...
Het was maar één weekje maar het lijkt wel alsof er voor twee weken aan activiteiten gedaan zijn.
Het begon voor de meiden met een gezellig jeugdkamp van onze kerk, ze hebben het erg naar hun zin gehad ondanks het koude kamperen in een tent voor de oudste.
De jongste had de luxe een kamer met d'r vriendin te krijgen, samen sliepen ze in een twee persoonsbed, ze hadden er maar even een filmpje van gemaakt om thuis te laten zien ;)
Het kamp stond in het teken van het spel 'Wie is de mol?', spannend en heel leuk.

Wij namen het er natuurlijk ook van dat we een weekend samen thuis waren en gingen naar 'Sanadome' in Nijmegen. Heerlijk is het daar, echt een aanrader!
We hadden de fietsen mee (voelt altijd  een beetje 65+ maar dat kan ons echt niks schelen :))
Het was handig want we fietsten zo naar het centrum om daar wat te eten. We aten oa een heerlijke pompoensoep die ik vorige week heb nagemaakt en gelukkig net zó smaakte, ik zal binnenkort het recept plaatsen.
We genoten van alle baden en de sauna, alhoewel; de sauna is mij eigenlijk net iets te heet.
Nijmegen is een mooie oude stad en heeft mooie parken en bossen.



Toen we zaterdagavond thuis kwamen stelde D voor om nog even uit te gaan in eigen stad.
We gingen naar het Westelijk Handelsterrein en aten daar wat.



Verder is er in de vakantie gelogeerd, gewinkeld, naar het strand gegaan, met vrienden gegeten, het omniversum bezocht en aan free-runnen gedaan.
Het zal weer wennen zijn deze week!

Zelf werk ik alweer bijna twee maanden op m'n nieuwe groep. Het was even wennen maar ik vind het wel heel leuk.
Het fijne is dat ik alleen nog maar diensten onder schooltijd heb, geen avonddiensten meer en thuis voordat iedereen weer terug is. En ook heel fijn; niet meer om 6:00 op staan! ik hoop echt dat dit zo blijft!

Verder ben ik weer aan het haken geslagen, het zijn er echt weer avonden voor.
Ik had zaterdag wol gehaald om een sjaal voor mezelf te haken maar ik begon eerst met een lief klein sjaaltje voor een lief klein buurmeisje.


En nu is het gewone leven weer begonnen, vanmorgen liepen we samen hard, we  doen elke week 5 km, best pittig!
Ik moet zeggen dat het alleen nog gelukt is met m'n man naast me, wat een invloed heeft tie hé?! ;)

Reacties

  1. Geweldige vakantie zo te lezen, en heerlijk samen effe weg. Ik ben benieuwd naar het pompoen soep recept...wij krijgen het niet lekker op de een of andere manier, dus ik hou me aanbevolen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. S en ik waren in een Turks bad geweest, zij hield het er langer uit dan ik, kon haar met moeite er weer uit krijgen!:)
    Lief sjaaltje! Ik ben ook weer begonnen van de week, een leuk tasje voor een leuk buurmeisje;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelfs S !? Leuk, net zo'n tasje als je al eerder maakte voor S?

      Verwijderen
  3. wat heerlijk dat je tijdens schooltijden kunt werken! Veel succes in je nieuwe functie! Hier vonden we de vakantie ook veel te snel voorbij. Vooral bij de brugpieper gaat het energiepijl omlaag met deze donkere ochtenden.
    Maar goed, de volgende vakantie is alweer in aantocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten