dinsdag 9 augustus 2016

Weer terug!

We zijn alweer bijna twee weken terug van een mooie vakantie in Spanje.
Het was er genieten!
We genoten van elkaar, vrienden, zon, snorkelen en zoveel meer.
Hieronder een paar plaatjes. We hebben al een poosje een nieuwe camera en deze konden we nu eens goed uitproberen. Ik vind ze erg mooi geworden, en nee, geen filtertjes gebruikt ;)





Na een poosje niet geblogd te hebben wil ik het nu weer een beetje op te pakken.
Ik heb er over nagedacht wat ik precies wil met deze blog, en dat is eigenlijk gewoon nog hetzelfde :)
Momenten vastleggen die ik anders later vast weer vergeten ben, recepten en gedachten delen en een beetje van me af schrijven. Uit de pageviews van de afgelopen maand waarin ik amper schreef blijkt dat er toch veel gekeken word op dit blog terwijl ik er eigenlijk weinig bekendheid aan geef.
 Word dus snel vervolgd ;)




3 opmerkingen:

  1. mooie foto's! dus jij had ook zo'n momentje. Ik ga ook wel gewoon weer door als straks het gewone ritme weer begint.
    tot gauw dus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, die foto's. Echt mooie momenten gehad volgens mij. Gaan de kinderen bij jou vandaag weer naar school?

    BeantwoordenVerwijderen