Sestra fotochallenge dag 1/2

Het leek me altijd al leuk om met zo'n fotochallenge mee te doen.
Ik ben een dagje te laat maar dat geeft vast niet want Sestra zelf zegt dat een dagje overslaan niet uitmaakt ;)
'Iets zonnigs' van dag 1 combineer ik dan maar met 'de parasol' van dag 2, ze horen tenslotte bij elkaar!

Gisteren was ik met mijn jongste dochter bij de M aan het lunchen.
Gewoon nog even genieten van de woensdagmiddag thuis, nog heel even en dan gaat ze ook naar het voortgezet onderwijs.
We liepen samen wat winkels in en ergens onder in een rek lagen gekleurde parasolletjes.
Ik las pas op het vakantielijstje dat we deze 'nodig' hebben voor de zomervakantie.
Vorige jaar maakten we zo'n lijstje met spulletjes die we as vakantie nodig hebben.
Gewoon omdat we ons nu zonder dat lijstje bijvoorbeeld niet meer zullen herinneren dat we vorig jaar op de laatste vakantiedag het kapotte koffiezetapparaat hebben weggegooid en dat we niet met z'n viertjes onder dat ene parasolletje dat in de caravan ligt zullen passen :)
D mocht een kleurtje kiezen en deze is het geworden:




Reacties

  1. Heerlijk, zin in de zomer. Wat gaat het snel he! Hier ook grote voorbereidingen voor de eindmusical.
    Genieten nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat heel snel! Hier inderdaad ook de voorbereidingen voor de musical.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten