Een kokosnoot (16)

'Heb je al een kokosnoot gevonden?' Appte m'n vriendin vanmiddag.
Ook zij doet mee met deze challenge. We geinden er wat over en ze stuurde haar foto door, vanmorgen gemaakt bij AH.


Nu moest ik vanmiddag ook nog boodschappen halen en op m'n boodschappenbriefje stond het woord kokosnoot al geschreven. 'Waar ben ik aan begonnen?' Vroeg ik mezelf af bij het schrijven op dat briefje en ik hoopte dat die twee laatste kokosnoten maar niet verkocht waren.
Maar nee, ze lagen er nog, ik moest gewoon lachen toen ik L haar foto nu 'live' zag! Zoals je ziet schoot ik de foto heel snel en keek ondertussen om me heen of niemand het zag.


L; jij hebt gewonnen met het beste plaatje! ;)
Wat een challenge! 

Reacties

  1. Haha! Met een gekleurd filtertje kom je al gauw mooi weg!:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ze eigenlijk allebei moeten kopen!:-P

      Verwijderen
    2. Dan had ik tóch nog een kokosnoot op de foto! :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten