Caravan of tent (6)

Wat een mop, op dit moment kan ik geen foto van onze caravan of het tentje van onze meiden maken, het staat allemaal in Spanje in de stalling.
Dus ik dacht een knus plaatje uit ons vakantie fotoalbum te halen.
Helaas was er er geen knus, maar alleen maar een vreselijk plaatje te vinden!
We kwamen terug van een zonovergoten dagje weg maar boven de camping bleek er een heuse  wolkbreuk geweest te zijn met als gevolg dat ons plekje drééf.
Gelukkig stonden we hier nog maar kort voordat we naar de volgende camping zouden gaan.
De foto kan ik op de een of andere manier niet plaatsen, maar het is een foto van onze caravan met daarvoor de voortent in een dikke laag modder waarbij mijn man met een bezem het water en de modder probeert weg te krijgen.

Ik vond nog wel een plaatje van een creatief momentje dat ik met mijn dochters had.
Dit is mini mozaïek, echt heel mini want je moet het met een pincet doen, hebben we toch nog een foto van een caravan!



Reacties

Populaire berichten