Cross stitch

Als titel hierboven zet ik maar het woord cross stitch, dit klinkt gewoon wat minder stoffig dan borduren :)
Op Pinterest kwam ik leuke ideetjes tegen voor cross stitch.
Ik maakte een canvas met een roos en vond het een leuk idee om het te delen. Als je op zoek gaat naar patronen kom je de meest leuke plaatjes tegen.
De patronen voor strijkkralen zijn hier ook goed voor te gebruiken (hama beads)
Ik kocht een goedkoop canvas en verfde dit met een restje muurverf wat ik nog had staan, daarna printte ik de roos uit en prikte de punten waar er geborduurd moest worden. Met restjes haakkatoen ben ik gaan borduren.
Het resultaat is niet helemaal naar mn zin omdat m'n blaadje iets verschoven was tijdens het prikken en de kruisjes daardoor niet helemaal strak zijn, maar goed, van een afstandje zie je dat niet ;)






Reacties

  1. Tjonge, je moet er maar opkomen!! Wel iets waar je geduld voor nodig hebt lijkt me zo! Mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehm, over jouw deken doe je langer hoor :)

      Verwijderen
  2. Het geduld is ook echt allemaal naar jou gegaan geloof ik ...ik heb r niks van gehad in elk geval :-) Ziet er wel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten