Send a card and make someone smile!

Opnieuw ga ik het weer proberen; nee, ik ga het doen!
40 dagen lang (voor Pasen) elke dag voor iemand een kaartje op of door de bus doen.
Vorig jaar ben ik er mee begonnen maar legde de lat een beetje te hoog, want ik wilde ze ook nog eens zelf maken.
Dit keer ga ik dat niet altijd doen en sla ik de weekenden over, moet lukken!
Ik heb een lijstje gemaakt en kom al aan bijna 40 namen, dat vond ik vorig jaar trouwens nog best lastig.


Het is makkelijk om via een appje of mailtje naar iemand te vragen, maar veel leuker is het om een kaartje te krijgen.
Vorig jaar kreeg ik er leuke reacties op en soms zelf ook een kaartje terug.

Mocht je trouwens iemand weten die een kaartje kan gebruiken, laat het me weten, ik stuur er graag een! 
Maakt niet uit of ik de persoon wel of niet ken, post is altijd leuk! :) 
En als je er zelf eentje wil krijgen dan mag je natuurlijk ook een reactie achter laten ;)


Reacties

  1. wat een leuk idee! succes ermee. Ik ga het onthouden. Wij hebben het een tijdje geleden met de vriendinnen groep gedaan, om je waardering voor elkaar te delen. Was ook erg leuk om te doen, je gaat over je vriendschap nadenken, en ook leuk om te lezen wat anderen in je waarderen. Eigenlijk is het erg jammer dat de postkaarten zo verwaarloost worden.
    Daarom ook zo'n leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ik vind het zó jammer dat er tegenwoordig zo weinig kaarten gestuurd worden, zelfs met verjaardagen niet.
    Superidee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een geweldig plan, mooi om het zo in te vullen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten