Week van Gebed

Deze week is het de week van Gebed.
Door het hele land komen kerken en groepen bijeen om samen te bidden.
Bidden voor Nederland, de stad, de buurt maar ook voor de kerk wereldwijd en vervolgde christenen.

Vorig jaar vond ik het al zo mooi om de eenheid onder christenen in ons stadsdeel te zien.

                                                                                        
Gisteren was de bijeenkomst in een oud knus kerkje, een veelkleurigheid aan mensen waren bij elkaar om in eenheid samen te zijn, samen te zingen en samen te bidden.
We gingen uit elkaar door met elkaar het lied 'Ga met God en Hij zal met je zijn' te zingen.
Ik zie uit naar de volgende keer! 



Reacties

  1. was je bij de tv opnames? Mooi inderdaad dat we dan toch samen kunnen zijn in de kerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor, ik was niet bij de tv opnames, las inderdaad dat er afgelopen zondag eea uitgezonden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat bijzonder zeg. Hier in de buurt heb ik er niets van gehoord dat het zou zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Carolien, ik was je opeens kwijt, maar je bent er nog!? :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten