Fijne kerstdagen!

Blogde ik de laatste keer nog dat ik er voor zou waken dat het rustig zou zijn deze dagen; niets was minder waar.
Er moest nog van alles gedaan worden deze week.
Een avonddienst, een wijkbezoekje brengen aan de dame die ik op dit moment een paar keer per week bezoek.
Er moesten boodschappen gehaald worden, en hoe heerlijk; ik was bij de kassa gelijk aan de beurt.
Het 'plunderen' van de winkels heb ik gelukkig niet hoeven te zien.
Verder versierden we met een groep de aula van de school waar we kerk hebben, en o wat is het mooi geworden!
De meiden hielpen gezellig mee.
       

We kochten afgelopen weekend pas een kerstboom,we zijn er elk jaar weer een beetje laat mee. Dit keer gingen we voor een neppe boom, en hij blijkt nog mooier dan een echte :)


Herinneren jullie je de adventskaarsen van m'n vorige blog? Ze zijn er niet meer, het stukje stond opeens in brand, gelukkig was het vuurtje snel gedoofd ;)

Op tafel zijn de amaryllisbloemen uitgekomen, ik had ze nog nooit gekocht, vond het altijd een beetje bejaardentehuis-achtig, maar toch zijn ze mooi, misschien komt het omdat ik zelf ook wat ouder ben geworden ;)




Ik wens jullie mooie gezegende kerstdagen toe! 





Reacties

  1. Ik ben ontzettend benieuwd, afgelopen zondag zag het er al zo gezellig uit! Leuk versierd, je kerstboom ;-). Nu lekker uitrusten hoop ik voor je! Ik ga alvast de groente snijden voor burito's. Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat van zondag is weer weggehaald, was niet van ons, en het stond niet bij het geheel al was het inderdaad gezellig! Lekker, burito's! Ik heb gisteren al gekookt, en tja, uitrusten is er nog niet bij, morgen weer vroeg op om te werken,helaas...maar hoop er om 11:00 te zijn, tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook erg benieuwd!
    Fijn dat je er morgen wel bij kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar was ik ook erg blij om, had het niet willen missen!

      Verwijderen
  4. Fijne kerstdagen! Wat een mooie boom heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeps, in brand gestaan? lijkt me schrikken. Jammer van het stukje. Ik hoop voor je dat het weer rustiger is nu, wens je een fijne jaarwisseling! In alle eenvoud zijn de amaryllissen prachtig. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten