Samen-tijd (1)

Het lijkt me leuk om de komende tijd af en toe iets te plaatsen wat we als gezin zoal doen met elkaar.
Ik weet dat er mensen meelezen die net als wij uit de kleintjes zijn.
De meiden regelen zelf hun activiteiten maar om samen dingen te doen is op deze leeftijd nog net zo belangrijk en gezellig natuurlijk!

Jaren geleden kreeg ik via m'n moeder twee grote kratten met hobbyspullen, er zat van alles in om kaarten te maken, snijmallen, stroken papier, karton en nog veel meer.
Zelf hadden we ook van alles om te knutselen en te verven, dit zette ik heel vaak op tafel en dan gingen we knippen en plakken :)
Nu vinden ze daar niets meer aan natuurlijk, ik zocht vorige week alles uit en gooide ook heel veel weg.
Maar het 'knutselen' blijven we wel leuk vinden.
Hebben jullie ooit gehoord van snailmail?
Snailmail is eigenlijk gewoon post, maar dat maak je dan net even wat leuker dan normaal.
Je stuurt je post in versierde enveloppen, kleine cadeautjes in vensterzakjes, je gebruikt leuk touw, washitape, een lettertang,stempels enz.
Of een stukje overgebleven kant van m'n trouwjurk ;)
De Hema is onze favoriete winkel om spulletjes te halen.
Op de site van de Hema is ook een blog te vinden, onder het kopje 'blijmakers' en DIY staan leuke dingen om te maken.
Hieronder wat dingetjes die we er van maakten.





           




Reacties

  1. Leuk en ook gezellig! Postcrossing zou je misschien ook wel leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit zeg! Hier ook fans van washi tape enz.
    Buiten etenstijd om wordt het steeds lastiger om iedereen aan tafel bezig te krijgen.. Ik ga het ook proberen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!maar heb je dat <3 op die bovenste kaart nou serieus uit je trouwjurk geknipt??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee joh :) ik kreeg stukjes mee omdat er van lange mouwen korte zijn gemaakt.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten