donderdag 24 september 2015

Tijd om weer te bloggen!

Het is alweer zo'n tijd geleden dat ik iets plaatste.
Er waren genoeg dingen in m'n gedachten om over te bloggen, maar het kwam er gewoon maar niet van. Ook vroeg ik me wel af wat ik nu precies wil met m'n blog.
Wat ik wil is eigenlijk gewoon de dingen plaatsen die ik leuk of mooi vind om te delen.
Zelf hou ik erg van blogs met gewoon de huis tuin en keukenberichtjes, leuk om mee te lezen hoe iedereen het leven leeft, en wat betreft m'n eigen blog; leuk om later terug te lezen :)

De zomervakantie ligt voor m'n gevoel alweer ver achter me.
Ik had dit keer echt het idee dat ik van de rust en de zon in een keer in de herfst en de drukte belandde. Het zal ook wel komen doordat we dit jaar laat op vakantie gingen.
De agenda stond/staat in september te vol, cursussen, afspraken, vaker naar m'n werk...
Na de vakantie hield ik voor ogen dat elke dag genade is, en het is ook echt zo!
Ik pakte deze week het boek weer op dat ik in de vakantie las; God volgen met heel je hart van Elizabeth George. En waar ik gebleven was was juist het hoofdstuk over Genade.
Elizabeth beschrijft wat genade doet. Genade redt jou, leidt jou, geeft jou kracht. Mooi!

Hieronder wat foto's die de afgelopen week gemaakt zijn.


Onze jongste is op dit moment op kamp, ze zijn in het prehistorisch openluchtmuseum in Eindhoven en leven daar naar de gewoontes en gebruiken uit de Middeleeuwen.

Een prachtige regenboog (bewerkt door de jongste;))

Een mooie verftekening gekregen van m'n lieve buurjongetje.


En ik haakte een huisjesslinger 

9 opmerkingen:

  1. herkenbaar, ik heb hetzelfde probleem qua bloggen.
    Bloggen is hip, maar het is je eigen blog, dus hou het dicht bij je zelf.
    Gewoon lezen en herkennen vind ik ook fijn, er zijn zoveel blogs van baby moeders, ik vind juist verhalen van gezinnen met wat grotere kinderen erg leuk om te lezen. De herkenning is al voldoende!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tineke, ik wil de komende tijd ook bloggen over wat (wij met) onze kinderen in hun vrije tijd doen, misschien ook een ideetje voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ga ik over nadenken, bedankt voor de tip!

      Verwijderen
  3. Dat groene bordje staat ook bij mij op de afzuigkap. Leuk die slinger! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En ik lees het ook graag.. ook al weet ik meestal aardig wat je aan t doen bent die dag haha.
    Die slinger is té leuk!!en die fotos van D. haar kamp ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!
    ik heb je genomineerd voor de liebster award ;)
    op mijn blog lees je er meer over.
    Ik hoop dat je mee doet, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen