zaterdag 22 augustus 2015

(Einde) Vakantie!

Donderdag laat in de avond zijn we weer thuisgekomen van drie heerlijke weken aan de Costa Brava.
Wat is Spanje een heerlijk land!
We hebben prachtig weer gehad en hebben veel gezwommen en gesnorkeld in de Middelandse zee.
We genoten van de uitzichten over de mooie baaien en de blauwe zee, cactussen en palm en olijfbomen.
Gisteren en vandaag hebben we veel werk verzet, een hele grote berg was weggewerkt, alles opgeruimd en zelfs de moestuin weer onkruid-vrij weten te krijgen en een heleboel wortels geoogst!
Nu nog een dag rust en dan gaan ik en de jongste weer aan de slag.
D. en de oudste mogen de dagen daarna weer.
Ook weer prima! :)
          









8 opmerkingen:

  1. Ziet er erg mooi uit allemaal.
    Succes weer morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moet dat mooi zijn daar! Dank je wel voor het delen van je foto's! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's zeg!
    En ook zoveel wortels, leuk klusje om ze schoon te maken en lekker om op te eten!:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is vast een grapje dat je het schoonmaken een leuk klusje vind :) Maar dat doe ik per keer hoor, en wist je dat je ze onder het zand heel lang kan bewaren? Laag voor laag in een krat.

      Verwijderen
  4. Vakatie is ten einde, heb jij nog zin om een pocket letter swap met mij te doen?

    gr Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker! Nog geen inspiratie maar dat komt vast vanzelf! ;)

      Verwijderen
  5. Hoesjes voor de pocket letter kan je bij intertoys krijgen of een winkel met kaartspellen. Het lijkt mij leuk om een letter te ruilen met je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga op zoek, ik laat het eten als ik er 1 gevonden heb!

      Verwijderen