donderdag 2 juli 2015

The Lord's my Sheperd

Vanochtend las ik psalm 23, en vanmiddag hoorde ik 'toevallig' ook psalm 23.
Een mooie psalm die je snel leest omdat hij zo bekend is.
Maar wat een mooie woorden bevat deze psalm!
                                                                         
                                                                       
Als ik de woorden op me in laat werken vraag ik me echt af waarom ik me zoveel onnodig zorgen kan maken.
Zorgen als de kinderen wegfietsen en ik ze van raad voorzie (ja-ha mam...) 
Of als ik zelf alles in de hand wil houden, ook zoiets.
Maar twee zinnen uit het lied blijven hangen: And my cup overflows with joy, I feast on His pure delights.
                                                                           



                                                                                   

5 opmerkingen: