Haakweer!

De afgelopen dagen was het echt haakweer, ik heb dan ook lekker doorgehaakt.
Het is nog niet af maar dat geeft niet, genoeg tijd om daar de vakantie verder mee te vullen.
Ik vind de opbergzak wel leuk geworden, het Pip-washandje moet nog uit elkaar, beide kanten zijn te leuk om te gebruiken. 
Op de onderste foto het kussen, ik moet nog 4 randjes en een bloem voor in het midden,dan kan ik het aan de hoes hoes naaien.
Verder een kaars voor op de campingtafel en een solar lamp voor boven de tafel.

            


Reacties

  1. Ik haak hier even op in ;-) ;-)
    Nee maar leuk zeg... maak eens een foto als alles in je caravan staat..ben benieuwd.
    Heb m nooit van binnen gezien volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niks geen foto's,de kaars en lamp zijn in de caravan gebleven, de rest niet af kunnen maken,er was te veel te doen in de vakantie! 😃

      Verwijderen
  2. Dan haak ik ook even aan :) aan jullie sleurhutje kan ik niet tippen natuurlijk, maar zal eens wat plaatjes schieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en echt lieve kleuren gebruik je. Lekker muziekje op terwijl je haakt zeker?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten